Tjal en Nad in to Laos

Laos - Luang Prabang

Reacties

Reacties

Mam

Wauwww the blue Lagoon

Djillian

Bolivia achtige meren! ;)

Nad

Jaja je mist echt heel veel :-p

Djillian

I know ! Ik zie veel dingen die ik ook wil zien en doen. Vooral dat jungle gebeuren lijkt me echt tof.

Nad

Jaaaa je herinnert vast nog wel de kick en adrenaline toen we in en uit de helikopter waren dat zippen zo hoog vol over die jungle heen geeft minstens dat zelfde gevoel was echt Zoooooo Vet!!!!!
X

Djillian

Maar goed dat ik er dan niet bij was! Ik zou waarschijnlijk weer gekke actie hebben. Vergeten vast te zippen ofzo vanuit adrenaline ! Ahahahah

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!