Tjal en Nad in to Laos

The Great Wall

Reacties

Reacties

Rudyono & Denies

hehe eindelijk wat foto's!! echt veel te coole fotos!!
Ik wil ook naar China hihi Echt super al die verhalen en foto's, we genieten mee door jullie ogen..
Ga vooral door met leuke verhaaltjes schrijven, we genieten er elke keer weer van!!

toedeloe xxx

la&col

hey schatten ,

wat onwijs leuk zo. echt vette foto's ;) lijkt me echt een onwijs mooie ervaring. ik ben benieuwd hoe jullie de natuur enzo rijstvelden ect. het echte china gaan ervaren! ik wacht op de nieuwe story's !!!!!!! super leuk.

dikke knuffel en kus van mij en col

Mies

Je bent nog steeds een lekker ding nat.

Kom eens kijken in mijn nieuwe huis. Woon tegenwoordig in Haarlem

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!