Tjal en Nad in to Laos

Leaving Lima :-(

Nu is het mijn beurt ! Ik schrijf nu vanuit de huiskamer van David en Priska, een geweldige broeder en zuster met een hele lieve familie en gemeente. Het is voor ons nu 16:30, over een half uur gaan we met de bus richting Cuzco met onder andere het hoogtepunt Machu Picchu. Gister avond hebben we een plaatselijke lekkernij gegeten genaamd; Cebiche, het is vis die gekookt is door limoen en pittige chilli. Erg lekker, ook hebben we de Pisco Sour gedronken de bekendste drank onder de bevolking van Peru.. Daarbij had ik een Inka Kola een heerlijke frisdrank die lijkt op Fernandez. Ik schrijf te uitgebreid dus nu ga ik sneller....

Vandaag zijn we om 08:30 opgehaald om naar de vergadering te gaan in Lima. De vergadering begint hier om 9u. Het was zo eenleuke ervaring om een vergadering in zo een ver land te bezoeken.. Iedereen kwam naar ons toe en we maakte een kort praatje in het spaans vaak in combinatie met wat engelse woorden.. Het zingen en de WT was erg leuk, we hebben alle drie antwoord gegeven in het spaans..

Na de vergadering zijn we naar een plaatselijke JUICE bar gegaan. Er zijn in Peru heel veel soorten fruit die wij niet kennen in Nederland.. Daarna zijn we met de hele familie uiteten geweest bij een groot Peruaans restaurant..

We moeten nu echt gaan !! Ik maak mijn verhaal een andere keer af !!

Groetjes !! Djill, Tjalen Nad

Reacties

Reacties

ron.eman.re@gmail.com

Het is wel laat maar ik lees net jullie binnen gekomen verhaal, leuk dat jullie zo ontvangen zijn in de plaatselijke gemeente veel plezier vandaag en geniet ervan. ..groetjes Ron

Priska

David and I will miss having you here! We are glad you enjoyed the food, drinks, fruit, etc. It was great to have you at the meeting this morning and to hear to your comments in Spanish, for the glory of our God.
Kusjes, D&P

Joa

Hey guys,

Leuk dat jullie zo gastvrij zijn ontvangen!(konden we eigenlijk ook wel verwachten;) Nu dus 22 uur in de bus:S. Machu Picchu (ofzow) is wel vet volgens mij (wikipedia :P) de reis cker waard lijkt me. Tis voor mij nog vroeg 11.15 dus ik laat het hierbij,

Joa

Mam

Wouw!!!!! Wat leuk dat berichtje van Priska
Wat is het toch super tot het volk van Jehovah te mogen behoren. Kreeg er echt kippevel van!
XXXX

martijn tinusje

hi vriendjes.
blijf alsjeblieft schrijven ik ga alles lezen...ben erg benieuwt hoe de mensen daar zijn?? en of het op backpacken in azië lijkt?? tjal vooral de fotos niet vergeten...ajb...

hopelijk tot snel bij het volgende berichtje.

ps: misschien kun je daar wel raften...geintje ;)

Djoy

Ik heb zo'n voorgevoel dat jullie meer van die lieve br en zr's gaan tegenkomen! Ben benieuwd naar jullie verhalen over machu picchu...

xxxx

bob deb

Hoi gill-nad-tjal
Trotse Moeders vertelde dat jullie bloggen.
Gaat wel verdacht veel over eten hé?
Veel plezier!
dopbebbie

Pap, Mam, Died

Hey Tjal, Nad en Djil,

Zo te horen genieten jullie ervan!
En dan moet Machu Picchu nog komen. Ik had een website gevonden waar je een virtuele rondleiding kreeg door Machu P. met ook een stem die er iets over vertelt. Dus wij zijn ook een beetje bij Machu Picchu geweest. Ik las op wiki dat je geen eten mag meenemen, dus dan weten jullie dat! Hebben jullie verder nog brs en zrs op straat gezien? Of staan er nog andere bezoekjes op de planning?

XxX Pap, Mam, Died

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!