Tjal en Nad in to Laos

De markt

Hola Buenos Dias me Amigos,

Hier weer een bericht vanuit Cusco we zijn hier nu 2 dagen. Maandag middag om 14.30uur gearriveerd na een hele brakke 22 urige busreis. We hadden een geweldige plek..........NOT, precies naast de wc en 3 kinderen. (Naja kotsende kinderen) Het was weer een reis om niet te vergeten, ongeveer 1001 haarspeldbochten. Wauw toen we er ut de bus kwamen was onze hele evenwichtsorgaan verstoord we hadden echt het gevoel dat we alle kanten op gingen maar ach we hebben het weer overleefd.

Gister wilden we treinkaartjes scoren om naar het tussendorpje te komen (waar we sowieso 1 nacht moeten slapen) want we starten om 04.00uur in de ochtend met onze Inca trail. Dat betekent lopen voordat alle andere 840754802 toerisen Machu piccu hebben bereikt. Helaas waren alle treinkaartjes al uitverkocht dus dat betekende langer blijven in Cusco.

Dus wat kan je beter doen dan SHOPPEN..... Ohw jongens wat hebben we weer gelachen en een hoop onderhandeld.

Helaas heb ik nu niet de tijd om alles uitgebreid te vertellen want we moeten onze bus halen richting een dorpje 2u van Cuzco vandaan daar pakken we de trein richting Agua Caliente.

Nad en Tjal zijn nu even spullen pakken dus ik typ het verhaal even af :P ,

Gisteravond zijn we naar een leuk backpackers tentje geweest met heel erg goed eten.. Daarna liepen we terug richting het grote plein van Cuzco, ondertussen word je aangevallen door massagesalons en andere verkopers. We waren op zoek naar een massage dus zijn na een aantal keer afslaan op een van de aanbieders in gegaan. Na wat afdingen kwamen we op18 solles per persoon, dat is ongeveer 5 euro voor een uur massage.. Ik merkte dat de spierpijn van 21u in een bus zitten nog aardig in mijn benen zat. Dus het was erg op ze plaats.

Uiteindelijk hebben we de hele dag voor niks met onze volledige uitrusting gelopen (backpack en daypack), omdat we dachten te vertrekken. Uiteindelijk na een heel erg gezellig dagje winkelen bij de plaatselijke marktjes, zijn we terug gegaan naar het hostel waar we vandaan kwamen..

Hopelijk gaan we nu echt richting Machu Picchu...

Buenos Dias, Nad, Tjal y Djill !!

Jimmy

Hallo Nadja,Tjal en Djil,

We vinden het erg leuk jullie boeiende verslagen te mogen lezen en jullie te volgen!

Groetjes,

Diede/Esther/Jimmy

Mam

Hey Skatty,s weer een super Adventure!!
Op die massage van 5 eu ben ik echt jaloers kom ik met mijn ....... nou ja laat maar zitten!!
Nou hier wordt vanavond ook lekker gegeten, wat dacht je van een super uitgebreidde moksi allessi Meisje!!??? maar goed dat alles weer bij jullie thuisomst.
Nou lieve wereldburgers weer heel leuk om jullie story,s te lezen Oke Amigo,s Mucho,s Hmmmm je weet welXXXX

Mam

Hey waar blijven de Foto,s Tjall
XXX

Djoy

hahah als ze terugkomen zijn die kleine massages van 5 minuten echt niet iets meer om dankbaar voor te zijn :P

Joa

Heyyy heerlijk zo een reis he, lekker in de bus :P
Ik lees trouwens in elk verhaal eten eten eten... d8 dut jullie gingen lopen:P Anyway veel plezier en help Djill een btje aub, hijs conditioneel niet zo sterk:D

mam

Hey Skatty,s eindelijk wat foto,s(magertjes)Hebben jullie geen zin om te schrijven!!?? Het weer is zo te zien lekkrrrrr, en kip verdwijnt helemaal in de plaatselijke bevolking.Dikke knuffels XXX

Arthur

ik wens jullie in ieder geval goed weer toe...

Het kan daar spoken op de Machu Picchu

Erik Monica OmaPenders

Hoi, Tjal Nad en Djil
we hebben even door je reis verslagen gekeken en de foto's bekeken. het is tezien dat ondanks wat tegenvallende reis comfort (22u in de bus) julllie aan het genieten zijn.
de foto's zijn erg mooi en hopen meer te kunnen zien van jullie reis!!
veel plezier daar en groetjes
Oma, Erik en Monica
al taco's , burrito's en bonen gegeten?