Tjal en Nad in to Laos

Eerste Lente dag in Salta/Argentinie

Vandaag is het de eerste lente dag!! En dat wordt hier volop gevierd, gisteravond hebben we nog tot laat door de straten van Salta gestruind en dat was feest. Overal bandjes, optredens, braderie-achtige kraampjes, heerlijk eten en bovenal veel gezelligheid!

Het is hier heerlijk 32 graden en we kunnen dan ookeven kleuren. De gebouwen zijn echt heel mooi, prachtige koloniale gebouwen in zacht roze, gele en blauwe tinten. Met heel veel mooie details zoals de mooie ornamenten, rondbogen hele hoge plafonds. Het ene gebouw nog mooier dan de andere met allemaal een verschillende stijl.

We slapen in een heel oude,rustieke, koloniale school met een oud bruine rustiekevisgraat vloer. Erg cozy!

Het is hier nu 12.00uur en we gaan de stad verder verkennen misschien nog wel even lekker de tourist uithangen en leuk cultureel een museum bezoeken.

We gaan er nu vandoor....................later meer.

Ciaoo

Mama Es

Hey allemaal,

Hier is het vandaag herfst maar evengoed redelijk lekker weer vanmorgen mist maar nu zonnig..

Gaan jullie de watervallen nog zien? en dvd halen?
wat hebben jullie al veel natuurschoon gezien zeg. Lijkt me geweldig! Kijk uit naar de foto's.

Genietze nog! Dikke kussen Mama Esther

Patrick

Tis niet eerlijk!! Lente en dan 32 graden :-(
Veel plezier nog he.....en is het aftellen al begonnen hahahaha

mam

Hey,Scatty,s, nou dat zou ook wel wat voor mij zijn, lekker over de markt struinen, in een omgeving met mooie koloniale gebouwen maar wij mogen hier ook niet klagen, vandaag heerlijk weertje en dat was vanochtend zeer aangenaam in de dienst.Oke liefies op naar het volgende avontuur! liefs dikke kus

Lisanne

Hey allebei.

Lekker aan het genieten van de vakantie lees ik. Relaxed hoor. Blijf daar nog maar eventjes want het weer is hier in vandaag wel lekker maar het wordt weer slechter. Geniet ervan!

Liefs Lisanne

Nad

Heey Lisanne,

Leuk dat je het heb gelezen. Ja we genieten echt met volle teugen zoveel natuurschoon en tradities en nog wel veel meer. Hoe is het met jullie, behalve dat het daar koud is. Volgende week donderdag vliegen we trg en zijn we vrijdag 1 okt weer in het land. Zie je snel take care!

Kus Liefs Nadja

Arthur

nog met het kabelbaantje meegeweest?

Nadja

Haha je bedoeld in Salta toch? Ja hebben we gedaan, erg mooi uitzicht en zijn naar beneden gelopen.
Wachten nu op ons vliegtuig naar Iguazu watervallen, is helaas 7 uur vertraagd.
Wij gaan trouwens graag mee met het gemeente uitje!
Alles goed daar? En hoe gaat het met ome Eric Hofmeister?

Groetjes, Tjal&Nad

Ellepel & Mo

officieel jaloers;
Hier net in stromende regen vd in geweest, keelpijn/ verkouden en sinds we terug zijn van Vietnam hb ik geen zon meer gezien... >_< dus...
Maar wel heel erg leuk voor jullie trouwens ;-)

kus!!!

ps nemen jullie aub wat zon mee terug strx? thnq