Tjal en Nad in to Laos

Bangkok of toch niet

FF een update, er zijn op dit moment overstromingen en we vragen ons af hoe we dit gaan doen.

Alle vluchten gaan gewoon en de luchthaven (BKK) is veilig.

Ben nu aan het kijken of ik direct een vlucht door kan boeken naar Chiang Mai, waar het vrij van overstromings gevaar is. Daar moeten we toch heen, dus dan maar wat eerder.

Alleen alle binnenlandse vluchten zijn uitverkocht, probeer dus op alle mogelijke manieren nog wat te regelen ..

we houden jullie op de hoogte..

UPDATE 26-10-2011 om 16:30:

Ik heb inmiddels een binnenlandse vlucht kunnen boeken 4 uur nadat we landen op de airport. Dus geen Bangkok voor ons, we vliegen vrijwel direct door naar Chiang Mai.

oma elstak

hoi kinderen.
een heel goede reis toegewenst.
veel plezier,en hou ons op de hoogte .eerst nog even tot ziens op schiphol.hebben jullie wel je zwemvliesen ingepakt?liefs oma.

Ria aan het Rot

Lieve moppie's
fijn dat je toch nog een overboeking kon doen, maar het was wel spannent he. Ik wens jullie heel veel plezier dan hebben wij allemaal het ook. dikke knuffel Ria

Hetty Ruis

Heerlijk die kriebels aan jullie voetjes, iik wou dat het hier ook kon en al mijn tenenkaads foetsie
ook dat lekker wij genieten al van tijdens het lezen
Die nachtmark is de originele pasar malam , heel veel lekkers zo te zien. Plezier toegewenst , wij genieten ook mee. knuffels van Hetty en Piet