Tjal en Nad in to Laos

Day 1 @ Chiang Mai

Op het moment dat we Bangkok binnen vlogen konden we van bovenaf de overstroomde gebieden zien, zag er best heftig uit en besloeg grote delen van het land.

Vanaf Bangkok was het nog 1 uur vliegen naar Chiang Mai omdat we vanwege de overstromingen hebben besloten om niet in Bangkok te blijven. 12.30 geland en 16.00uur de volgende vlucht maar vanwege de overstromingen en de drukte op de airport hadden we een vertraging van 4,5 uur.

Helaas dus pas in de avond gearriveerd. We hadden vanaf Amsterdam tot aan Bangkok alleen nog maar in en op vliegvelden gezeten dus toen we eindelijk Chaing Mai bereikten konden we van het vliegveld af, YES ons avaontuur kan beginnen.

Meteen een slaap plek gescoord, douchen omkleden en heerlijk genoten van het lekkere eten.

00.30uur slapen.

Zaterdag 12.00uur opgestaan vandaag was onze missie om een massage te scoren.

Heerlijk we hebben ons allebei 1,5 uur laten masseren en we zijn er nu dan echt helemaal klaar voor.

Ik ga nu stoppen want mn internet loopt af.

Vanavond bezoeken we een avond markt!

Later meer...............................

Doeii

DruNiese soerodeblij

Leukkkkkk..Zijn echt benieuwd naar jullie verhalen dit jaar..

Have fun nd keep ur socks dry!
Lotta love
X R&D

Mam

Hey Scattys, lijkt mij een goed begin.
Ga ook een massage scooren!!!
Haha

Esther en Jimmy

Fijn om nieuws van jullie te mogen vernemen!

Massage, ja, dat is een heel goed begin = halve werk!
Nou ja, werk??? Vakantie toch???

Geniet ervan en koop de markt niet leeg!!

Groetjes,

Esther en Jimmy

Djill

Ai jai jai! Ik wil ook wel zo een massage. Jullie weten straks hoe je in elk continent gemasseerd wordt! Heel veel plezier en ik volg jullie. Ps: tjal Ajax heeft gewonnen met 0-4. Groeten Djill

mam

Hey Kippie, ik kreeg gisteren na mijn massage een half bericht van je waar is die tas precies voor , en waarom nu gekocht terwijl je nog een hele maand aan het rondtouren bent!!???
BG HG XXXXXXXXXXXXX

Ria aan het Rot

Heerlijk gemasseerd te worden ik ken het enkel op z'n Nederlands. De persische dag was zeer geslaagd en we hebben heerlijk gegeten in Bergen aan zee.
Veel plezier en we horen nog,
dikke knuffel ria

Jeanine

Hoiii,

Lekker he die massages - geniet ervan!

groetjes
Jeanine