Tjal en Nad in to Laos

Markt en meer

Daar zijn we weer inmiddels 5 massages, 2kilo aangekomen en heel veel gerechten verder.

Gister en vandaag waren onze nachtelijke markt avonturen honderden stalletjes met tierelantijntjes maar vooral heel veel lekker eten. Hebben echt al van alles geproefd de '' sticky rice met cocos melk en verse mango'' behoort al tot een van onze favorieten, delicious!!

Vandaag hadden we een belangrijke missie (naast het lekkere eten ;) de koninkrijszaal vinden.

16.00uur zou het beginnen omdat we niet wisten hoe ver het vanuit ons hostel is besloten we om 15.00uur weg te gaan.

Tuk Tuk nummer 1: vertelde dat het heel ver was en dat hij het niet echt wist. (echte reden hij vroeg te veel geld haha)

Tuk Tuk nummer 2: riep ons en wij besloten erop in te gaan en lieten het adres op het uitgeprinte plaatje zien (adres stond er in Thais op) Hij zei dat hij wist waar het was en ook voor een goede prijs.

Ooit in een tuk tuk midden op de snelweg gezeten, doodeng maar vooral heel avontuurlijk we croste van hot naar her, wijk in, wijk uit, tunnel onderdoor, terug, keren en ga zo maar door. Het was intussen 16.10uur maar de tuk tuk bestuurder een hele vastberaden oude man, die zich als maar af vroeg (in zijn gebrekkige maar voor ons begrijpelijke engels) waar wij nou in hemelsnaam naar toe wilden. Opeens sprongen we allebei zowat uit de tuk tuk en riepen Yes over there, yes stop here!!

Ongelovelijk we hadden het gevonden. De engelse gemeente in Chiang mai!

Missie completed!!

mam

Ohhhhh Scatty,s fijn dat jullie de koninkrijkszaal hebben gevonden.
Tof zeker missie geslaagd!
Wij hadden vandaag een fantastische lezing van Henk Beekman, écht heerlijk voelde me heel erg aangemoedigd. Nou ik ga het wel horen en zien wat jullie allemaal aan spannende avonturen meemaken

Ria

Wat fijn dat jullie de zaal hebben gevonden. Hoe het was horen ik graag. Wat die lekkere hapjes betreft onthout je ze wel want..... dat wordt thuis smullen
Dikke knuffel Ria

ingrid schuurman

ja, dat is mij ook vaak gebeurd, dat je denkt: hoe moet ik er toch komen maarbij KZ, maar het komt altjd weer goed,en wat een heerlijk gevoel is het om dan naar binnen te gaan....
Heel veel fijne dagen,!
in gedachten bij jullie