Tjal en Nad in to Laos

Indonesie-Jakarta

Lieve thuisblijvers, familie en vrienden,

De lang verwachte en naar uitgekeken family trip is dan eindelijk werkelijkheid!

Met 7 personen, 3 weken lang verschillende plekken bezoeken, beleven, ontdekken en nog veel meer. Oftwel de familie Izaack back to their roots :)

De lange vliegreis zit erop en de eerste avond was alvast een geslaagde avond, gelijk met zn alle aan de sate ayam en sate kambing bij een van de straattentjes met plastic krukjes. De geuren komen ons tegemoet en de eerste avond op Jakarta is een feit. Tjal, Died en ik hebben al vast een verkenningsrondje gemaakt in de buurt van onze verblijfplaats.

Gelijk door de krottenwijken en achteraf straatjes, erg bijzonder.

Na een goede nacht slapen is het hier dan nu zaterdag 25 augsutus, 9.00 uur we gaan vandaag op zoek naar het ouderlijke huis van mijn schoonvader dus dat wordt alvast een speurtocht!

Reacties

Reacties

Denies&Rudy

Hmmm lekker... Aan straat eten is echt het lekkerst... Wat je echt moet proberen van straat, mie baso :)
Succes met de zoektocht!! Xx

Renate & Rinaldo

Ben net wakker maar krijg nu al trek door jullie verhaal haha! Heel veel plezier met zn allen en succes met de speurtocht! Geniet ervan :) Liefs R&R

Ruuder

oke begin me te vertellen Waar Die Coole Dingen Gebeuren

en met die mooie plaatjes er ook bij ;)

haha have fun

ingrid schuurman

klinkt allemaal heerlijk,
mooi, en interessant.
Kijk alweer uit naar jullie volgende bericht.
Lieve familie Izaak ik wens jullie een prachtige tijd met veel mooie ontdekkingen

Mam

Hey lieve schatten en familie, net vanochtend een sms eruit gedaan in de veronderstelling dat buiten dat jullie goed aan zijn aangekomen ik nog niets vanuit indonesië gehoord heb(haha)

Ja ja het gaat weer over eten, en dat kan je daar denk ik zo op iedre hoek heb je dé Toke makkasssara dus dat zit wel goed.
He kip niet te veel van al dat lekker he!!!

Dag schatten luuuuuuuuuuuuuvvvvvvv you

ria

Net van de vergadering en dacht, kan ik al mee reizen? Jaaaaa. Wat fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad. Het leven begind met eten en het zal ons leven blijven vullen, ja en vooral die heerlijke sate, die ik toevallig gisteren ook heb gemaakt maar ja niet in z'n omgeving. Ik wens jullie alle zeven een hele leuke, mooie tijd toe van weer zien van herinneringen. Dikke knuf Ria

omaelstak

leuk om jullie weer te kunnen volgen!
ja hoor kip eet maar lekker van aldat lekkers. thuis,maar weer dieeten. ik zal vast de appeltjes schillen.wat leuk dat jullie die man hebben ontmoet,van jimmy''s verleden.
nog heel veel genieten,en h.r groetjes aan de anderen.
veel liefs oma.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!