Tjal en Nad in to Laos

Visum aanvragen..

Over precies een maand vertrekken we dan eindelijk naar China.

Vandaag was ik op de Chinese ambasade in Den Haag, om onze visums aan te vragen. Ik was er al om 08:40 op een zonnige maandagochtend.

Ik had echter niet verwacht dat het zo druk zou zijn. Ik was zelfs op dit tijdstip al ongeveer nummer 31 in de rij en dat terwijl de ambasade pas om 09:00 open gaat (achter mij vormde zich echter ook al een dikke rij). Mondjesmaat werden er mensen binnen gelaten.

Rond 09:25 was ik dan eindelijk binnen, nummertje trekken en vervolgens nog eens 30 minuten wachten. Maja je moet er wat voor over hebben.

Visums zijn aangevraagd, over 4 dagen ophalen.. veel meer voorbereidingen hoeven we niet echt te treffen..

..Tickets gekocht
..Backpacks zijn gekocht
..Inentingen gehaald
..Lonely Planet doorgelezen
..Visum aangevraagd

Voor de rest afwachten..


P.S: Wij zullen hier onze belevenissen zo goed mogelijk proberen bij te houden, dan kunnen jullie ook zien waar we ons ongeveer in China begeven.

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!