Tjal en Nad in to Laos

Nog 1 Daggie

Spannend Spannend,

Het is dan bijna echt zo ver............ de kriebels beginnen langzaam te komen, het voelt nog wel wat onwerkelijk. Maar alles is dan toch echt gepakt. Gister avond nog even de final check gedaan en de groepsspulletjes onder de 3 backpacks verdeeld.

Trouwens wat een gedoe zeg z'n Backpack, touwtje hier, touwtje daar overal riempjes en ritsen en dan dat gedoe met het afstellen. De bedoeling is dat het draagpunt op je heupen zit, nou heb ik toch wel behoorlijk wat heup maar op één of andere manier kregen we dat ding toch niet goed (of althans lekker zittend) afgesteld. Maar na 3 kwartiertjes worstelen (en 1kilo lichter) was dan ook mijn backpack klaar voor gebruik.......Yeeeeeeh

Laughing

Vanmorgen nog even naar de apotheek geweest om de laatste medicijnen en pillen te scoren, want tja die horen nou éénmaal ook bij dit avontuur.

Maar voor nu nog mn laatste uurtjes op kantoor en zo lekker lunchen met de Kids jammie jammmie............heb er zin in!! Want ook hun moet ik helaas een hele maand missen.....maar Charlotte wees niet getreurd want speciaal voor jou zit ik dan weer boordevol spannende zelf verzonnen verhaaltjes

Wink
.....

De eerst volgende blog is waarschijnlijk al vanuit China...... Who, know's. We Keep You Posted

Ciaooooooooo

Hondje Blaf

WAF!

Rudy & Denise

Heej lieve vrienden,
Het is nu echt zo ver, jullie gaan naar China!!!
Wees voorzichtig en vooral genieten van alles
en vooral van de ratten op stokkies.. Mmm jammie jammie..
Tot over n maand en neem n little China man mee om voor
ons te strijken.. ;)
Heel veel xxies Roetie & Dennis