Tjal en Nad in to Laos

Arrival......

Na een comfortabele vlucht en een busreis naar het centrum van Beijing, zijn we er dan nu echt !!!We hebben een behoorlijk stuk gelopen op naar de echte leuke wijkjes ........laten we maar zeggen de 9 straatjes van Amsterdam... Maar dan anders hahahaha

We zijn om 6 uur vanmorgen begonnen, onze eerste missie was eenslaapplek voor de avond vinden.......en dat kostte tijd. Maar na ongeveer 4 uur was het BINGO!!!!!!!! We blijven hier tot maandag overnachten.

De indrukken zijn veel maar op het eerste gezicht vonden we het niet echt typisch Chinees, maar 1maal beland in de buitenwijkjes voel je de sfeer opkomen, heel veel grappige kleine winkeltjes....mensen die sate en broodjes bapoaverkopen op straat....fietsen waarTEVEEL baggage op zit en vooral een hoop schattige lampionnen die allemaal in de bomen hangen.... Wat leuk zeg!

Condities:

Weer= Goed 30 graden maar niet te benauwd!

Lokale tijd= nu 18.15uur

Fitheid= Matig :P

Sfeer= Optimaal

Eten= Lekker

Bevolking= Grappig ze staren ons de hele tijd aan en wijzen ons na.......

We hebben zojuist even 4 uur geslapen en net lekker gedouched....het douchen was verkwikkender dan het slapen! Maar we zijn er klaar voor, ons doel voor vanavond is om naar de avondmarkt te gaan vol met leuke spulletjes. Wouter heeft z'n eerste Kado al gescoord.............Wout: '' ik ga ff kijken hier, alleen kijken'

Eindresultaat: meteen wat gekocht hahahaha die Wout heeft zich meteen laten mislijden.

NOu de heren hier achter mij zijn al druk aan het overleggen hoe de planning eruit gaat zien, dus ik ga even horen wat het plan is.

Voor nu was dit het!!!

Jimmy

Hallo luitjes,

Fijn te lezen dat jullie een goede start hebben gemaakt!

Groet,

Jmmy

mam

Hey liefies,

nou het klinkt al erg avontuurlijk, begin me nu pas te realiseren dat jullie echt in china zijn!!!!!

Geniet er maar lekker van!!!!! Die Kip met haar twee mannen haha luuuv you XXXXXXXXXXXXX

Nelleke

Dag lieve globetrotters,

Leuk om te lezen hoe het met jullie gaat. Beijing zal wel een compleet andere wereld zijn. Geniet ervan maar laat je niet misleiden Wout, hahaha!

Veel liefs, Nelleke

Thea en Fenna

Leuk om jullie verhaal te lezen!!
Geniet ervan met volle teugen!
groetjes uit B'ovenkarspel

Djill

Hey Ouwe gekken !!

Blijf schrijven he !! Ik check het elke dag voor updates !!
Lekker in slaapzaal gepit? En lekker gegeten ??

Esther

Wat leuk dat we jullie zo kunnen volgen! Jullie zullen wel totaal in andere wereld terecht gekomen zijn. Valt het mee die rugzakken dragen? Ben benieuwd wat jullie nog allemaal gaan meemaken!

Lieve groetjes,
Esther

Diede

Ey Tjal,Nad & Wout
Leuk om alles zo te lezen!
Ik mis jullie wel al,hoor! :-P
Doe voorzichtig,
Veel xxx Diede