Tjal en Nad in to Laos

Het vervolg

Het is nu zondag 15.15uur en we zijn wat later begonnen wegens opstart problemen. We hadden afgesproken om met z'n drietjes lekker te gaan ontbijten rond een uurtje of 10 maar we waren allemaal pas om 12.00uur wakker. De massage was heeerlijk, we hebben met volle teugen genoten. Die houden we erin!!! Heel onhandig Tjalling zn pinpas is ingeslikt..... we zijn nu even aan het kijken hoe we dit gaan oplossen... Maar ach het maakt het allemaal nog uitdagender en spannender. We gaan nu de stad en vanavond gaan wegenieten van de lekker Peking eend die ze hier hebben (die mag je natuurlijk niet missen in Peking). Morgen gaan we naar de Great Walllllll oftewel de chinese muur, verder pakken we maandagavond de nacht trein richting Xian..... Voorlopig vast geen internet tot onze beschikking....maar we doen ons best. Speak to ya all later alligator!!! Btw Xiexie (chinees voor bedankt en spreek uit als tsiezie) /THANX voor al jullie leuke reacties..... (en Djill beter lezen graag, de sprinkhanen en schorpioenen smaken naar kroepoek, dat stond al in de vorige blog ;) Wout vind dat de sprinkhaan naar spinazie smaakt.....ach ja smaken verschillen........

Djill

ahahha Ja klopt ik las het later nog een keer en toen zag ik het staan ja !! Maaruhh hoe is het weer daar eigenlijk? En de natuur?

Papa vraagt of we wat moeten regelen met de bank ofzo? Misschien contact opnemen ofzo?

Veel plezier nog in CHINAAA

Jimmy

Tjal, moet je pinpas worden geblokkeerd en kan ik van
hieruit wat regelen?

Methel

Hey liefies, nou het klinkt al allemaal erg geslaagd!!!!
Dussss n goed begin is ............, er zullen dus nog veel leuke avonturen volgen!!!!! Als je teminste internet hebt anders zijn jullie dus echt uit de lucht hoop k niet.
lllllllllliefs en dikke knuffel

oma elstak

Lieve schatten.
heel erg leuk om jullie zo te volgen.Wat fijn dat je het zo leuk hebben.het lijkt me een enorme belevenis, wat je allemaal meemaakt.Nog heel veel plezier.
Liefs van oma xxxxxxxxxxxxxxxxx

Ellebel

Hihieeee Xian is zooo leuk :D ga ook ff fietsen op de stadsmuur das wel leuk om te doen!
Wij vonden t leger echt mooi, ben bnieuwd wat jullie ervan vinden!!!

lafjoelie B carefull!

xx

Jeanine

Hoiiii, het klinkt allemaal goed. Mss moet ik toch maar wat meer moeite doen om Dave over te halen om ook een keer naar China te gaan.
Tjal, jullie hebben toch een Rabobank rekening? Die hebben Interhelp voor problemen in het buitenland. Tel.: 0031 0499 - 499 112.
Veel plezier!!
groetjes
Jeanine

Mitch

Yoooo Chinees people....
Klinkt echt super leuk allemaal, ben echt benieuwd naar de foto's en natuurlijk om de verhalen van jullie zelf te horen....
Super leuk om dit zo te lezen...

Nou jongens (en meisje) geniet er nog van, want hier in Nederland is het crappeople...

Tjotjo.... xxx Mitch