Tjal en Nad in to Laos

De nacht tuktuk

Zijn net (vanacht) aangekomen in Yangshuo (karstgebergte). We hadden een hostel in gedachten die hoog aangeprezen maar lastig te vinden is omdat deze niet op de kaart van de lonly planet stond. Eenmaal aangekomen hebben we een tuktuk (soord hybride brommer met bankjes) gevraagd ons naar ons hotel te brengen. Deze bleek ergens in het platte land te liggen. Midden in de nacht.. achterop een tuktuk over een zeer slecht bergweggetje bergopwaards. Er waren zo veel gaten in de weg dat we ons niet konden voorstellen dat die tuktuk dat langer dan een maand kon volhouden. Pikdonker was het. Aleen de koplamp van de tuktuk en de vage contoeren van het karstgebergte op de horizon. Ik kon aleen maar glimlaggen. In the middle of noware stopt hij plotseling. en gebaarde ons waar we heen moesten. met onze zaklampjes liepen we naar een grote oude houte deur en bonste er op. Een houte balk die als slot diende werd van de deur gehaald en door een kier keek een man wie we waren. Het was goed en werden binnen gelaten. Het bleek een oude chineese boerderij te zijn die een nederlands echtpaar tot een herberg hebben omgebouwd.

To be continued...

Meloentje (W)

methel

Kip je bent een super verslaggeefster, we leven helemaal mee
Tof om jullie zo te volgen
Daaag schatten veel plezier en be carefull!!!
Liefs Me

Djill

Volgens mij is dit Wouter hoor! Klikt weer erg goed, ben benieuwd hoor naar de foto;s.

Nelleke

Wauw, wat een avontuur. Ik ben stiekum wel wat jaloers op jullie. Alle mooie en leuke dingen die jullie zien en meemaken zijn echt heel byzonder. Geniet ervan en schrijf erover want ik ben erg benieuwd naar jullie volgend verslag.

Veel liefs, Nelleke